Kämpar på med flytten

Vet inte varför jag känner mig så splittrad just nu. Ena stunden är jag så glad över lägenheten och flytten och tycker att det är så himla roligt och sen nästa så känner jag mig bara deppig och gråtfärdig. Kanske för att det ären hel del att ta tag i och jag bara tycker att det känns jobbigt eller så är det bara sorgligt att flytta typ... Kan inte bestämma mig. Tycker både att det ska bli intressant och jobbigt att packa upp mina flyttlådor. Jobbigt för att det var så himla ledsamt att packa ner dom och intressant för jag minns inte allt jag har i dom. Aja, när allt är över ska jag bara njuta av mitt hem och av att känns lugnet. Njuta av livet! Det är trots allt inte så tokigt att leva. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0