Sitter på jobbet

Sitter på jobbet. Vi har en väldigt lugn natt inatt. Tredje natten jag jobbar nu. Första natten var det mycket att göra och vi hann aldrig sitta still, andra natten var det bättre men ändå så att man hela tiden hade saker att ta itu med och inatt är det coollungt! Vi sitter i princip vid varsin dator och mellan varven så byter vi en blöja, sondarmatar och vänder på barnen. Skönt att få ha sånna här nätter också. Igårnatt var lördagnatt, alltså ska man städa. Det tar lång tid att städa, säkert två-tre timmar om man skulle göra det helt själv, och så blir man hela tiden störd av något annat. Det är alltså riktigt segt och det känns inte riktigt som att det borde ingå i min arbetsuppgift att göra det men det gör det. Jag vakar iaf av imorgon kl 07, eller det blir ju idag, måndag kl 07. Sen har dom varit så snälla att dom har lagt in mig på apparatutbildning på tisdag kl 08-16. Suck! Hur ska jag orka vända tillbaka dygnet så snabbt? Sist jag försökte gå och jobba kväll dagen efter att jag hade vakat av så svimmade jag på jobbet. Alltså ingen höjdardag. Jag tror att jag behöver mer återhämtningstid än så så det ska bli intressant att se hur jag kommer fixa det här. Helgen har alltså varit jobb och sova. For förbi Linnéas (från jobbet) kompis Ida på förfest i lördags, det var skoj att träffa lite folk en stund innan jobbet och idag sov jag till halv fyra och for sedan hem till ersboda för middag och solsidan innan jobbet. Har haft en rätt tråkig helg. Vill träffa mina vänner!! Bara 20 dagar kvar till australien nu. Pepp pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0