Ledig torsdag och fredag

Har varit ledig igår och är ledig idag också. Sen blir det en lång och tuff jobbhelg på jobbet! Jag hoppas att jag slipper vara "ute". Vill komma in och jobba på salen! Igår gick jag en promenad med med Victoria och sen for jag och åt lunch med mamma, pappa och Judith på isladan. Det var jättebra lunch där. Det hade jag inte väntat mig eftersom det är olearys där nu. Efter det gick jag mamma och Judith på stan och sen följde jag med mamma hem på ersboda. Åt middag här och drack lite vin. Sen kom Judith och Jesper och vi spelade kort. Har sovit här inatt. Idag ska jag köra till Agnäs och hälsa på min mormor och så ska jag passa på att hälsa på kusin Johanna idag också. :) Ikväll blir det nog en lugn kväll och ladda upp inför en heldag på jobbet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0