what to do?

Jag har nog inte mycket att skriva. Allt är bara som det är. Känns som att jag börjar landa lite i mitt liv igen, eller jag är inte ute och svävar lika högt. Men jag kan inte säga att jag känner mig riktigt nöjd eller tillfreds på något sätt. Känner mig nog inte så trygg och känslan av att mitt boende är provisoriskt är en stress och oro. Jag vill bara ha mitt eget och få en chans att verkligen komma till ro och bli nöjd. Igår var jag på hippo och red en lektion för första gången på 7 år. Sjukt att man minns saker. :P Lite fel gjorde jag men det gör inget. Det var sån avkoppling på något sätt, svårt men samtidigt sjukt kul. Idag har jag träningsvärk lite överallt på konstiga ställen men det gör ingenting för det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0