Jobbar på

Tiden går, dagarna går. Jag blir mer och mer bekväm i jobbet. Lär mig hela tiden nya saker men jag börjar komma in i det ganska bra ändå. Det var en tuff start för mig, verkligen!! Jag försöker fokusera framåt istället för bakåt. Men man vet ingenting om framtiden egentligen, eller jag vet att jag har jobb till 31 januari, men sen då? Förut tyckte jag att det var väldigt obehagligt att tänka på framtiden, jag hade en vision för mig hur den skulle vara och med vem, men nu är den borta och jag har inte hittat någon ny. På ett sätt känns det inte lika otäckt längre att inte veta. Det löser sig säkert... Men jag har några drömmar och mål som jag hoppas kunna uppnå någon gång. Ingen stress bara. :) Mitt mål just nu är att leva här och nu och att Njuta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0