3 månader

Så länge har det gått sedan livet vändes helt upp och ner. Livet som jag levde och som jag trodde att jag skulle fortsätta leva resten av mitt liv. Det gjorde ont, helt sjukt ont. Jag tror aldrig att jag har lidit så mycket emotionellt som jag gjort under den här tiden. Det har inte bara varit det faktum att jag blev dumpad, och hade nybörjat jobba utan det har även varit en kamp för mig själv att sluta "falla" och hitta mig själv. Men med tiden läker såren mer och mer och även fast jag tror att det alltid kommer göra lite ont så kan jag leva med det och se det som något jag kan ta lärdom av. Jag tror att jag i slutändan kommer ut som vinnare ur den här situationen för jag har tagit tag i mig själv och jag kommer vara lyckligare som människa tack vare det. Känner iaf just nu att jag fortfarande måste jobba massa på mig själv för att älska mig själv och acceptera mina brister men det går åt rätt håll. Jag är också mycket lugnare och mer avslappnad nu, jag börjar ändligen landa i allt som hänt. Från och med nu kan allt bara bli bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0