Vad jag vill säga.

Vad jag vill säga till dig är att det finns inga garantier i kärlek eller känslor och det kan jag förstå och ta. Men det jag inte kan förstå är hur man kan göra som du gjort mot någon som vill vara med en, som älskar en, som litar på en. Hur kan man utsätta den personen för det du gjort? Man borde vara mer rädd om och ärlig till den personen.

Allt jag vet är att du gjorde det så mycket värre än vad det kunde vara.

Men jag ska komma vidare och hitta andra vägar att gå en den jag trodde jag skulle gå med dig. Och förhoppningsvis kommer jag känna mig så nöjd och glad över det i slutändan. Jag står i ett vägskäl just nu med massa valmöjligheter egentligen så jag måste bara bestämma vilken väg jag ska börja vandra på nu. Jag ska ta en väg där jag kan gå ensam och vara nöjd med det, det är allt jag vet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0