Sjukt sjukt sjukt!

Det är så jävla sjukt!! Förstår verkligen inte. Vill bara ha ett svar, en förklaring som jag kan förstå så jag slipper grubbla på det mer. Vill bara kunna känna att det gör mig ingenting längre, jag vill inte vara ledsen och jag vill inte vara arg. Jag vill bara känna tomhet inför hela situationen och kunna släppa och gå vidare. Jag har återigen haft en vaken natt där jag ligger och grubblar. Är så less att det upptar alla mina tankar hela tiden, och om jag kommer på att jag inte tänkt på det på 5 minuter så blir jag förvånad.

Jag vill inte ha med dig att göra, jag vill inte vara din vän. Vänd dig aldrig till mig igen! (men du är ju inte dum så det har du väll räknat ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0