vad att föredra?

Spänning eller tryggheten?

Är gräset grönare på andra sidan? När jag satt där med tryggheten var det allt jag ville ha. Jag var nöjd med att ha det så. Nu har jag mer spänning i mitt liv, och det är ju inte så tokigt ändå, men jag tror att jag nog egentligen är en riktig förhållandetjej som föredrar att ha någon att dela saker med och känna trygghet med. Men jag behöver ge singellivet en riktigt chans ändå på något sätt, och framförallt bli ännu mer trygg i mig själv. Jag inser ändå att jag har vuxigt mycket i mig själv på slutet. Nu står jag här själv och även om jag inte gillar det varje dag så funkar det också. Undrar om livet kommer kännas lika roligt att leva själv till hösten? På ett sätt kanske för då är jag mer fri med egen lägenhet osv., Men att vara själv i mörkret gruvar mig litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0