Självförtroende

En sak som jag tänker på men som jag inte är stolt över är att jag sätter mig över vissa människor för att känna mig "bra". Eller egentligen är det väll mer specifikt än "vissa". Aja, det jag menar är att jag tycker inte om när man tror att man är bättre än andra människor och trycker ner på deras dåliga sidor för att man ska känna sig bättre än dom. Allt mätas inte i prestationer och negativa sidor... Hur som helst så är det något jag jobbar på, att försöka att inte trycka ner andra för att höja mig själv. Men ibland är man så illa tvungen att göra det, även fast alla har fina sidor också, så är man nästan tvungen att fokusera på deras dåliga. För annars skulle man gå under och sänka sitt eget värde så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då tycker jag att du håller allt sånt för dig själv, och tänk på hur dom du klankar ner på känner det. Det är nog inte så roligt, eller vad tror du att du skulle tycka om folk gör så emot dig jämt?

2012-06-20 @ 07:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0