Hmm...

Jag har 5 st som verkar vara här inne och läser, av dom bör jag känna allihopa. Eftersom att jag inte tror att jag länkat någonstans hit. Jag skriver ju trots allt för min egen skull och för att jag vill få ur mig allt som varit. Allt som skrivs på internet är tillgängligt för alla, jag vet det. Och det jag skriver kan också missuppfattas och inte komma fram på det sättet som jag menar. Verkar vara någon som kanske tror att jag syftar på dem. Men det jag skrev om handlar om en specifik person som jag aldrig har något att göra med, sen resten handlar om hela mig, att jag har varit så men att jag är medveten om det och har jobbat på en förändring i mig själv under en lång tid. Är inte den tjejen som medveten försöker sätta mig över andra för att jag ska må bra. Jag har blivit nerbruten och är inne i en förändringsperiod där jag försöker bygga upp mig själv igen på ett nytt sätt, alltså göra mig av med mina dåliga sidor och byta ut dom mot något som jag tycker är bättre sidor. Blev därför ledsen av den där anonyma kommentaren på förra inlägget. Jag önskar att den som skrev kunde våga säga vem det är så jag får en chans att förklara mig.

Måste också tillägga att när jag menar "klankar ner för att höja mig själv" så gör jag det i mitt eget huvud. Delar inte med mig av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0