Semester

Njuter för fulla drag av min semester. Det är helt underbart att bara vara ledig och inte ha något jobb inplanerat. Just nu skiter jag i att jag sprätter pengar, jag är bara glad över att jag är ledig, frisk, vädret är fint och jag kan göra vad jag vill. Underbart!
 
Jag har faktiskt bra dagar också. Mycket bra dagar, men det är när jag behöver vara känslosam som jag oftast hamnar här. När jag skriver om det som berör mig. Min tanke med att skriva här var ju för min egen skull, men även för att jag kanske en dag skulle kunna dela med mig av mina tankar och känslor till den som sårat. Jag tror att i slutändan kommer jag bara skriva om mina bra dagar, för då kommer jag ha slutat fundera så mycket och lagt allt tråkigt bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0