Rubrik

Finns det någon som alltid är nöjd med tillvaron? Som aldrig känner sig ensam eller rädd? Just nu känner jag bara rädsla för framtiden. Jag vill kunna förvandla den här kvällen då jag känner stress, oro och rädsla till en mysig kväll där jag kan byta om till myskläder, tända ljus, spela bra musik och kura upp i soffan med en kopp te och en bra bok, eller sätta på en bra tv-serie. Men det känns så svårt och omständigt här. Jag längtar mig till en lägenhet där jag kan komma till ro. Det kommer bli enklare när jag bor i min brors lägenhet men jag tror aldrig att jag kommer kunna göra det på riktigt förrän jag bor i MIN lägenhet! Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills jag får flytta dit. Jag längtar och det känns som att tiden står stilla. 
Senaste halvåret har mitt liv kännts som en transsportsträcka till något annat, jag önskar att jag kunde stanna upp mer och bara njuta mer av allt jag har i mitt liv, all gläde, alla fina människor, mitt jobb som jag tycker om att gå till, mm. One day.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0