Inflyttad

Igår flyttade jag ner till min brors lägenhet. Känns så skönt att ha hela 50 kvm att röra mig på och det är ingen annan som kan "störa" mig. Maten jag äter väljer jag helt själv och tiden jag äter på väljer jag också. Det är ingen som har koll på hur länge jag har varit ute och ingen som väntar på att jag ska komma hem. Jag har umgåtts mycket med mig själv idag och det har varit ganska skönt faktiskt.Det här med att vara ensam tar sig ändå. Sakta men säkert. När jag i förrgår packade ner allt som var uppackat hos mamma och pappa så minndes jag hur ledsen jag var när jag packade upp. Det är skönt att det inte gör så ont längre, på sex månader har jag kommit långt. Det känns som att det ligger bakom mig för jag fokuserar så mycket mer på nuet och framtiden nu.
Nu är min största utmaning att bara älska mig själv ännu mer, inse att jag egentligen är ganska awesome med mina bra och dåliga sidor.
Hur som helst så tror jag att jag kommer kunna trivas här med 5 minuter från jobbet och 10 min från stan ungefär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0