Mitt hjärta blöder

Är inne i en period i livet då jag tänker och reflekterar, medans jag samtidigt bara är och försöker njuta av nuet. Det krockar ibland...
Är iaf hemma efter ett par roliga dagar nere i söder. Det känns både bra och dåligt att komma hem. Har sett fram emot att göra något i sommar, och nu är det gjort så nu vet jag inte vad som blir nästa äventyr, medans det är skönt att komma hem. Jag är ju väldigt hemmakär och hemma är alltid hemma.

Jobbar bara 2 veckor nu sen har jag semester i två veckor och efter det får jag äntligen flytta till brorsans lägenhet. Ser fram emot det.

Inte en dag utan en tanke på dig, och när tanken kommer sköljer en våg över mig av saknad, besvikelse, tomhet och rädsla.
Varför? Varför? Jag vill inte ens ha det tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0