Livet går i 190 knyck.

Hinner inte vara med, är det redan 22 juli? På riktigt? Blir nästan ledsen när jag tänker på det, att sommaren har gått och jag har knappt hunnit känna av den. Jag har levt i den dvala i två veckors tid då jag har jobbat natt. Det har inte bidragit till att göra mitt sociala liv smidigare som jag hade trott. Jag har varit så himla trött så jag har inte orkat göra något på den vakna tiden jag har haft. Det fanns så mycket som jag kände att jag ville göra i sommar som inte hunnits med, och det kommer väll knappats finnas tid för det senare heller. Men nästa sommar, då jävlar! Har iaf lyckats hinna vara i stugan 3 dagar i sommar, och det är jag som stolt över. Tänkte lägga upp lite bilder av det jag hunnit fota i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0