En dag i taget

"En dag i taget räcker. Vänd dig inte om och sörj det förflutna, för det är borta. Och bekymra dig inte om framtiden för den har ännu inte kommit. Utan lev i nuet, och gör det så underbart att det blir värt att minnas."
 
"Lyckan kommer och går som den vill."
 
"The happiest people don't have the best of everything, they just made the best of everything."
 
 
Det här är inte tänkt som något deppigt inlägg. Det har oftast blivit då jag skrivit av mig. Hur som helst är det här några citat som hjälpt/hjälper mig på vägen att läka och bli en hel och självständig tjej igen. Jag vill inte att någon ska få kontrollen över mig och bli min hjälpande hand som jag inte klarar mig utan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0