Tyska

Har idag registrerat mig på tyskakursen som jag anmälde mig till innan jul. Vet inte om jag ska gå den eller inte, men är jag registrerad borde jag kunna köpa kårleg och det vill jag ha när jag ska ner till uppsala. Fanns ju en anledning till varför det kändes roligare att läsa den här kursen förut men det kan ändå vara något jag gör för mig själv. Har ju trots allt läst lite tyska tidigare.

På tal om något annat så är jag så glad att solen lyser idag. Ska ta mig något att äta nu och sen röra mig mot universitetet för att se om jag hinner låna kursböckerna till tyskan, kan ju ge det en chans iaf. Sen ska jag komma in tidigare på jobbet för att gå igenom inskolningshäftet lite mer. Sen blir det jobb resten av kvällen.
Jag måste bli bättre på att ta tillvara på mina lediga förmiddagar, kan ju inte bara ligga i sängen och lata mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0