Påsk

Har haft en sjukt bra helg. Bara kommit bort och fått skapa nya minnen och samtidigt kunna tänka mindre på gamla, fast det ligger där och gnager i bakgrunden hela tiden. Men på nått sätt så har det gjort mindre ont under helgen. Men sen kommer man tillbaka till stan och ångesten växer sakta men säkert sig starkare. USCH! Ville inte hem, visste att det skulle bli så. Jag ville stanna kvar där och vara ute i solen och dricka vin och skratta och vara glad. Men men, nu är jag hemma och ska minnas den här helgen som varit helt underbar!



Tänk så fort allt vänder
Hon i dina händer
Minns att vi var lyckliga igår
Nu vet ingen hur jag mår
Och så genererad
Fullständigt förnedrad

Jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam

Jag längtar bara tills jag har kunnat släppa allt, kunna känna att jag är nöjd med att vara själv och att jag faktiskt klarar att vara själv och att det som hänt inte berör mig något längre för jag har det så bra som det är. DIT längtar jag (och till uppsala).


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggo! Miljoner tack för i helgen. Det har varit heeelt awesome ;D

2012-04-10 @ 22:15:38
URL: http://aandeersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0