Glädje och sorg

Har haft en helt underbar kväll med fina vänner. Många roliga stunder med mycket skratt. Sen såg vi programmet på tvåan om det Breivik gjort i norge. Helt sjukt det där, ont i hjärtat får man av att se alla människor han gjort illa all sorg som finns. Nog för att det är hemskt och sorgligt så var det inte den sorgen jag tänkte på när jag skrev rubriken. Det är min egen sorg. Sorgen som finns i mitt hjärta som ligger där och mitt uppi allt det roliga och trevliga gör den sig påmind. Längtar efter känslan av att jag är själv och kan ha massa roliga minnen från att jag är själv och det gör ingenting att komma hem till ett hem där ingen väntar på mig, och det gör ingenting att min mobil är tyst dag ut och dag in för jag själv kan ge mig trygghet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0