En sak för mig själv

Idag har jag gjort en sak för att unna mig själv. Jag har tagit tag i det här med att börja på ridskolan igen. Jag ringde dit och vet nu att det är provridning på tisdagar så jag ska försöka byta pass med någon på tisdag. :) Så jävla nice att göra något som bara jag vill göra och fokusera till 110 % på det jag gör just då. Glädje på schemat!

Annars så skäms jag för att säga det men jag vet inte om alla förstår att jag fortfarande känner mig otroligt ledsen över det som hänt mig. Försöker bara leva mitt liv så gott och glatt jag kan men det tynger fortfarande ner mitt hjärta och mitt psyke. Jag sörjer fortfarande och kommer göra det ett tag till.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0