PANG!

Någon slog ner näven i bordet och alla brickor i othellospelet, som var vita, vändes upp och ner och allt blev svart!

Fruktansvärt tråkigt att förlora ännu en person som legat mig varmt om hjärtat, allt på grund av att det inte finns tillräcklig tillit. Jag kan inte klandra någon för det. Eller jo, det kan jag. Alla taskiga killar där ute som någon gång medvetet utnyttjat en persons tillit och bränt, sårat och ärrat dom för resten av livet. Jag är ju fakiskt en av dom tjejerna. Så tråkigt att det ska behöva gå ut över dom fina killarna som inte förtjänar det. Och jag kommer nog en dag själv vara den tjejen som har svårt att ge tillit till en kille som jag tycker riktigt mycket om. Tycker man om någon så blir man helt plötsligt så sårbar. Ledsen i hjärtat för min förlorade vän, för alla tjejer som blivit riktigt sårad av någon och för alla killar som inte får den tilliten de förtjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0