Om att ta tag i sig själv...

Så tror jag att jag ska haka på och köra fitnessfighten fr.o.m den 1 oktober!
Dags att göra något åt sommarens alla ovanor och faktiskt komma igång igen, har ju en dröm om en mer hälsosam kropp som jag kan känna mig nöjdare med. Jag vill känna mig stark och det är allt annat än vad jag gör just nu.

Om jag är nöjd med mig själv så tror jag att jag blir lättare att ha och göra med.

På tal om att ta tag i sig själv.... Det går verkligen snabbt att vänja sig vid att vara två medans det tar lång lång tid att vänja sig vid att vara ensam. Jag har fortfarande inte vant mig, sju månader senare. Det går bättre, men är ändå två steg fram och ett tillbaka hela tiden. Ett mål har ju hela tiden varit att inte fly från situationen som jag tycker är jobbig utan att våga stanna kvar i den och försöka känna att det är okej. Är inte riktigt där än men på god väg om jag ska jämföra mig med vart jag var för nästan sju månader sedan.Önskar att jag var som Mia, som säger att hon älskar "me time". Det är en dröm för mig, och hon är min förebild.

Jag känner bara att jag behöver ventliera av mig med det här och den här bloggen använder jag som min skrivventil.

Till det positiva så är jag lycklig för alla fina människor som faktiskt finns där ute! Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0