Förskyld

Är förskyld som alla andra just nu. Har endast jobbat tisdag den här veckan, och det blir också enda dagen den här veckan som jag kommer jobba. Saknar att gå på jobbet och träffa folk, och saknar att träna! Att vara hemma och vara för frisk för att bara ligga stilla och vara död men samtidigt för sjuk för att gå på jobbet gör mig sjukt rastlös! Men det är väll bara att gilla läget, som med mycket annat. Har i alla fall börjat fundera en del dom senaste dagarna och jag måste verkligen bli tydlig med hur jag vill ha det och vad jag tycker är okej och inte okej. Jag tänker inte slösa tid och energi och känslor på något som inte är värt det. Det finns så mycket bra där ute så varför hålla sig till det dåliga? Nä, skärpning!

Pepptalk till mig själv: Jag kan, jag vill, jag vet, jag förtjänar bra, jag är bra, nöj dig inte med för lite, livet är bra, det finns bra, håll ut! Nothing can bring you peace but yourself!

I helgen ska jag på afterwork och inflyttningsfest, det blir nog en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0